A festa de Quintana coas mulleres

miércoles, 17 de diciembre de 2008

Disque ó Sr Quintana non lle importa que o critiquen a el, pero non tolera que lle falten ó respeto ás mulleres que o domingo pasado foron convocadas – sen aviso previo- a un mitin do Bloque en Silleda, baixo a excusa de non se sabe ben que programa da Xunta de Galicia.

Víaselle nas fotos moi contento ó vicepresidente, pensando seguramente en cómo estaba a amolar a Touriño, que á mesma hora competía con él (qué novidade) na proclamación como candidato que lle montara Ferraz.

É o que hai: dous gobernos con dous presupostos,
independentes entre sí e, en ocasións -como ésta-, mesmo enfrontados.

Tería moita gracia senon fóra porque os 300.000 euros que debeu custar o sarao de Quintana o pagamos tódolos galegos a través dos Orzamentos dunha Vicepresidencia (a súa, como él dí) que segue, a día de hoxe, sen pagarlles un céntimo ós milleiros de dependentes que, eso sí, foron bombardeados -e seguen a selo- por unha propaganda oficial tan cara como mentirosa.

E que non veña decindo que non sei de qué falo, que ó mellor podería sacarlle as cores.

Estaría ben ver a Quintana explicándolle ós dependentes, ós seus coidadores, ou mesmo ós que se van ó paro cada día, que 300.000 euros é unha cifra “insignificante” cando se trata de contraprogramar a Touriño.

En todo caso, é bo saber que ó señor vicepresidente xa non lle importa que lle critiquen; sería bo que llo dixera ós alcaldes que osaron cuestionalo e, como non lle pediron perdón, levan xa seis meses castigados sen cartos das Consellerías do BNG.

3 comentarios:

Sísar dijo...

Bienvenido a la blogoesfera Alfonso. Desde tu ciudad natal un abrazo y suerte en esta dura campaña electoral que comienza.

jorge dijo...

Me uno al comentario anterior.
Ya tenía ganas de leerte por la blogosfera, bienvenida la iniciativa que callará a más de un bloqueiro.
Te enlazo en mi Blog, un abrazo.

MARIETA dijo...

A 15 de Febrero me queda ya lejos todo esto del iluminadoQuintana y su xuntanza, pero te he encontrado hoy, Alfonso, y por eso copio y pego la entrada de mi blog de ese 17 de Diciembre :
Os cuento una cosa, sin ánimo de ofender y sin feminismos trasnochados (como siempre desde el profundo respeto que tengo ante casi cualquier color político) :
El iluminado de A.Quintana (Vicepresidente de la Xunta de Galicia y no por la gracia de Dios si no por la de los votantes gallegos), ha comentado que un acto que organizaron hace unos días, que forma parte del programa Tempos de Mulleres y cuyos gastos parece ser que fueron pagados con fondos de la ley de dependencia (que ya tiene co....ones las historia); es una iniciativa que sirve para que las mujeres tengan tiempo libre y hagan "lo que quieran".

Según sus declaraciones (traduzco por respeto a los que me leen y no entienden el idioma gallego) : "Es normal que un hombre que trabaja fuera vaya a jugar la partida en el bar o vaya a ver el partido, pero que una mujer tenga tiempo para lo que le apetezca ES UNA AUTÉNTICA NOVEDAD".

Hay que joderse.

Pero este hombre de qué va??
Es la típica persona que se define a sí mismo con sus declaraciones.
Y éstas no concuerdan precisamente con lo que él suele postular...

Según me cuentan, la reunión fue un acto político que congregó a más de 5.000 mujeres y que tuvo un coste de unos 250.000 €uritos, coste que repito por lo visto fue cargado a los fondos de la ley de dependencia. Tiene miga la historieta de hoy sí o no?? No hay para pan y compramos caprichos.

Amén.

Esto era.... Saludiños